ÄNTLIGEN!!!! och TYVÄRR!!!!

JAAA!! ÄNTLIGEN hittade jag en tröja som jag ska ha på mig på discot!!! Skitglad nu typ, hahaha!

Bilden på tröjan kommer på lördag för att mina kompisar läser ju bloggen och då skulle dom se den nu och det vill jag inte för det ska vara en överraskning! Hela bilden på outfiten som jag  ska ha på mig då kommer på lördag!

ÅÅÅ! Två dagar kvar till DISCOT! Längtar....

 

TYVÄRR! Den sjukt snygga tjocktröjan från Gina T var sluuuut!!!! Och jag som såååå gärna ville ha den!

hgju

Ush! Hatar när saker jag vill ha är slut eller bara finns i storlekar L eller XL. Hatar,hatar,hatar!

Men...

ljh


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Jag letade också efter denna tröjan! :)

2010-01-27 @ 20:11:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din fina blogg:

Vad vill du meddela?

Trackback
RSS 2.0