Inspiration

New Yorker s/s 2010

juhyg

uytr

htg

jhg

hygt

huytr

uhyt

u7y6t

iuyt

juhy

yht

y6t

Det blev asmånga bilder men allt är ju bara så SNYGGT!

Och här är några saker som jag gillade från kollektinen.

uy6t

Älskar tröjan! Den är bara soo Caroline-style!Tyvärr så finns inte New Yorker i våran stad men när jag är i Göteborg

så ska jag spana efter den.

y6t5r

Jag är ju helt kär i skinnjackor och jackor i mc-modell! Så...

y6t5

Skitsnygg kjol. Ska kanske också köpa den...

7y6t5

T-shirt med coolt tryck.

 

 


Kommentarer
Postat av: ' * ♥ . p o u l i n e . ♥ * '

sv: hihi, okaj ^^

2010-02-12 @ 16:26:13
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din fina blogg:

Vad vill du meddela?

Trackback
RSS 2.0